Sarah Mclachlan – Angel

Sinds het uitkomen van de film City of Angels heb ik een enorm zwak voor Angel van Sarah Mclachlan. Ronduit prachtig vind ik het. Gisteravond keek ik The Voice Kids en werd ik verrast door drie kinderen die werkelijk een prachtige uitvoering van dit nummer brachten.

Ever since the release of the movie City of Angels I love Angel by Sarah Mclachlan. Absolutely beautiful. Last night I watched The Voice Kids and I was surprised by a wonderful performance by three kids singing this song. You can watch them here.

One response to “Sarah Mclachlan – Angel

  1. Christel

    Vandaag moet ik je echt even laten weten dat ik geniet van je blog. Wat muziek allemaal niet met / voor een mens kan doen. Vaak brengen ze herinneringen aan bijzondere momenten/tijden boven … Zo ook vandaag, City of Angels, prachtige film en prachtige muziek.. Uninvited van Alanis Morrissette is mijn favoriet

Leave a Reply

Archives

Categories

