Green Day – Boulevard of Broken Dreams

Bijna 17 jaar geleden begon ik aan mijn droombaan. Via Tina, Fancy en Libelle kwam ik uiteindelijk bij 101 Woonideeën terecht. Al die jaren was ik ervan overtuigd: hier ga ik nooit meer weg. Zoveel mooie titels, zoveel leuke banen… Over een paar uur wordt er officieel een einde gemaakt aan mijn droom. Er is een enorme reorganisatie gaande binnen het bedrijf en er is besloten niet verder te gaan met 101. Met lood in mijn schoenen stap ik zo in de auto om te horen wat er gaat gebeuren en per wanneer. Vanaf morgen ga ik op zoek naar een nieuwe droom. Vandaag mag ik er even over treuren.

Almost 17 years ago I was hired at my dreamjob: editor of a magazine at the biggest publisher in the Netherlands. I worked at Tina, Fancy, Libelle en finally at 101 Woonideeën. In a few hours from now, my dream will be broken. The Publisher will reorganize and has decided to end 101 Woonideeën. Starting tomorrow I will be looking for a new dream. Today I will mourn my loss.

Leave a Reply

Archives

Categories

