R.E.M. – Shiny Happy People

Zie je wel! Ik zei het toch: 2014 wordt een geweldig jaar! Hoewel de boodschap gisteren onveranderd was (‘je wordt boventallig’), kwam ik toch opgelucht thuis. Ik ben pas vanaf 1 december boventallig en daarna krijg ik nog ruim de tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe droombaan. En zo kreeg ik ‘s middags officieel mijn ontslag en hadden we ‘s avonds toch iets te vieren. Dit geeft zoveel lucht! Shiny? Happy? Reken maar!

I told you so! 2014 will be a great year. Eventhough the message I got yesterday didn’t change (I will lose my job), I came home releived. I won’t be out of work untill december 1st, and I will get some time to look for another dreamjob. So I got fired in the afternoon, but we celebrated in the evening. This really gives me time to breathe. Shiny? Happy? I am.

2 responses to “R.E.M. – Shiny Happy People

  1. Susanne

    Gelukkig Monique! Geeft iets meer ruimte om met al die positieve energie van je een hele leuke nieuwe uitdaging te vinden

  2. Miriam

    Super! Blij voor je!

Leave a Reply

Archives

Categories

