Robbie Williams – Dream a little Dream of Me

Mijn jongste dochter heeft sinds anderhalf jaar een probleem met slapen en dan met name met alleen slapen. Als ze bij ons of bij haar zus op de kamer ligt, gaat het best goed, maar in haar eigen kamer wil het niet lukken. En geloof me, we hebben alle creatieve oplossingen al diverse keren uitgeprobeerd. Vandaag zag ze het ineens weer helemaal zitten. Ze wist het zeker: vannacht zou ze in haar eigen kamer slapen. De hele nacht. Die hele nacht heeft anderhalf uur geduurd. Inmiddels ligt ze al een paar uur te slapen bij haar zus. Maar toch… het idee was leuk. Mijn favoriete nummer vandaag moest zijn Dream a little dream of me. Het origineel van Mama Cass is overigens nog mooier dan deze versie van Robbie Williams.

Since a year and a half, my youngest daughter has problems sleeping. Sleeping in her own room that is. As long as she sleeps with us, or in her big sister’s room, it’s fine. But today, all of a sudden she knew for sure: tonight she will sleep in het own room, all night long. Well… that night lasted about an hour and a half. Since then she is sound asleep in the room of her sister. We knew this would happen, but still… the idea was really nice. So for today y favorite song is Dream a little Dream of Me. The original by Mama Cass is even better than this version of Robbie Williams.

Leave a Reply

Archives

Categories

