Bløf – Harder dan ik hebben kan

Dit liedje herinnert me aan een gebroken hart waarvan ik dacht dat het nooit meer zou helen. Maanden heb ik lopen huilen om die verloren liefde. ‘Harder dan ik hebben kan’ van Bløf heb ik in die periode meer dan eens gedraaid. Inmiddels weet ik wel beter: ik kon veel meer hebben dan ik toen dacht. Nog een paar mislukte liefdes later, kwam ik die ene ware tegen. ‘Harder dan ik hebben kan’, vind ik nog steeds prachtig, en ik kan er nu zonder tranen naar luisteren.

This song reminds me of a broken heart, which I tought would never heal. Month after month I cried because of that one lost love. ‘Harder dan ik hebben kan’ by Dutch band Bløf is a song I listened to time after time during that period. It turns out that my heart is so much stronger than I thought by then. A few more romances later, I met that one guy, the love of my life. I still love this song, but these days I can actually listen to it without any tears.

Leave a Reply

Archives

Categories

