Ronan Keating – Life is a RollerCoaster

Het afgelopen jaar heb ik mijn leven vaak vergeleken met een achtbaan. Inmiddels is het eindpunt in zicht, nog heel even en dan mag ik uitstappen.
Vandaag heb ik een ritje in een echte achtbaan gemaakt. Ik stapte in zonder verdere bedoelingen, maar tijdens de rit realiseerde ik me ineens hoe symbolisch het was. Die twee minuten waarin ik alle kanten op werd geslingerd waren emotioneel en bevrijdend. Ik voelde me ontladen. Er zullen heus nog wat tranen vloeien de komende weken, maar ik heb ook het gevoel dat ik tijdens die rit iets heb afgesloten. Vanaf nu beslis ik weer zelf of en wanneer ik in een achtbaan stap.

The past year I’ve compared my life with a rollercoaster more than once. Fortunately it won’t be long before I can get out of that one.
Today I stept into a real rollercoaster. During the ride I realised how symbolic this was. These two minutes were very emotional, but freed me as well. It feels like closure. I’m not there yet, I’m sure there will be more emotions to cope with. But from now on I will decide by my self, when and if I will get on a rollercoaster again. It’s me who’s in control again.

Leave a Reply

Archives

Categories

