Guns N’ Roses – Don’t Cry

Mijn kleine meisje ligt al een paar avonden in haar slaap te huilen. Blijkbaar heeft ze een hoop te verwerken. Leuke, maar ook spannende dingen. Het is de kunst om haar wakker te krijgen, want pas dan kan ik haar troosten. Helaas kan ze, eenmaal wakker, zich niet meer herinneren waarom ze zo verdrietig was. Nadat ik haar vanavond weer terug in bed had gelegd, moest ik aan Don’t Cry van Guns N’ Roses denken. Een prachtig nummer. Toen ik de heftige clip voor het eerst in jaren weer zag, sloeg de twijfel toe. Moet ik dit nummer wel aan mijn kleine meisje linken? Toch kon ik geen mooier liedje bedenken, dus bij deze.

My little girl has been crying in her sleep lately. Obviously she’s got a lot to deal with at night. The only way to calm her down is to wake her. Too bad that she can’t recall why she was crying once she’s awake. After I put her back to bed tonight, I had to think of Don’t Cry by Guns N’ Roses. I hadn’t seen the video in years and now that I did, I started doubting about linking so much violence to my little girl. But I couldn’t think of a more beautyful song, so here it is.

Leave a Reply

Archives

Categories

