Christina Perri – A Thousand Years

Ik beken, ik heb een guilty pleasure. Ik kijk echt dolgraag naar de films van de Twilight Saga. Vraag me niet waarom. Ik heb niks met vampieren en weerwolven. Maar toch… ik krijg er geen genoeg van. En nee, ik heb nog steeds niet alle delen gezien. Vanavond was het op een na laatste deel gezien. Breaking Dawn deel 1. Verrukkelijk.

I confess, I have a guilty pleasure. Ik really love watching the movies of the Twilight saga. Don’t ask me why. I don’t really like vampires or werewolfs. But truly, I can’t get enough of these movies. I still haven’t seen all the parts. This evening I watched Breaking Dawn part 1. Loved it!

Leave a Reply

Archives

Categories

