Nirvana – Come as You Are

Het is al weer twintig jaar geleden dat Kurt Cobain besloot uit het leven te stappen. En inmiddels kan ik zeggen: het slijt niet. Dat gevoel dat het zo zonde is. De afgelopen dagen las ik op internet dat Claudia de Breij voorstelde om vandaag Kurt te herdenken door vanavond vanaf 21 uur een Kurt-Hour in te lassen. Iedereen werd/wordt opgeroepen dat uur alleen muziek van Nirvana te draaien. Ik zelf vind een uur wat weinig. Ik maak er maar een Nirvana-dag van vandaag.

Twenty years have passed since Kurt Cobain decided to end his life. For me it’s clear: missing him as a musician doesn’t fade away. It’s still such a loss. The last couple of days a Dutch radio DJ suggested to have a Kurt-Hour today and pay respect by playing the music of Nirvana. For me, one hour is not enough. So I’ll make it a Nirvana-day today.

Leave a Reply

Archives

Categories

