Aerosmith – I Don’t wanna Miss a Thing

Gisteravond hebben we ons traditionele Top 2000-avondje gehad. Met een club van acht spelen we 1x per jaar het Top 2000-spel. Op de vragen over de jaren 60 en 70 weet ik bar weinig antwoorden. Pas vanaf de jaren 80 ga ik serieus mee doen. Mijn teamgenoot en ik zaten te wachten op het kaartje met vragen over Aerosmith, want we dachten daar toch minsten 3 vragen goed van te kunnen beantwoorden. Helaas voor ons kwam het kaartje gisteravond niet aan bod. Maar ik had wel veel zin gekregen om weer eens wat van de band te horen. Daarom vandaag: I Don’t Wanna Miss a Thing.

Last night we had our traditional Top 2000-evening. Once a year we play the music-quiz Top 2000 with a group of 8. Me and my team mate hoped to get the questions about Aerosmith, because we thought we could answer at least 3 of the questions. Unfortunately we didn’t get that card. But the thought of it, made me want to hear some Aerosmith again. So therefor: I Don’t Wanna Miss a thing.

Leave a Reply

Archives

Categories

