Michael Jackson – Bad

Wie weet nog waar hij was toen de langverwachte clip Bad van Michael Jackson Bad voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien was? Ik wel. Thuis bij mijn ouders. En toen de clip was afgelopen moest ik snel, snel op de fiets naar m’n balletles, waar ik te laat kwam. En ik was niet de enige, want iedereen had naar de clip van bijna een kwartier zitten kijken. Volgende maand verschijnt er een nieuw album van Michael. Nou ja nieuw… oude demo’s zijn een nieuw leven ingeblazen. Ik ben benieuwd of de eerste (inmiddels gelekte) single weer zo’n impact zal hebben.

Which one of you remembers where you were on the day the video Bad of Michael Jackson was on television for the very first time? I do. I was at home with my parents. And once the clip was finished I hurried to balletclass, where I arrived too late. Like many of my fellow dancers, ’cause we all wanted to see the clip. Next month Michael Jacksons new album will be released, filled with old demo’s. I wonder if the first single Xcape will have the same impact as Bad once had.

Leave a Reply

Archives

Categories

