Terence Trent D’arby – Dance Little Sister

Mijn jongste dochter (3) zit inmiddels een jaar op ballet. Met wisselend succes, want als het haar niet aanstaat, blijft ze gewoon stilstaan. Toch hoef ik haar niet een week thuis te houden, want ze wil geen les missen. Op dit moment wordt er druk geoefend voor een voorstelling die over een paar maanden plaatsvindt. Natuurlijk moeten alle dansjes een verrassing blijven voor de ouders. Mijn dochter heeft dat goed begrepen. Als ze uit de les naar me toe rent en ik vraag wat ze heeft gedaan, antwoordt ze: “eh… dát weet ik niet meer! Dat is een geheimpje.” Om me vervolgens een dag later enthousiast te vragen of ik wil zien hoe je danst als een bloemetje.🙂

My youngest daughter (3) does ballet since a year. Lately her class is practising for a theatershow in a couple of months. Ofcourse everything is top secret for the parents. My daughter understands that very well. Whenever I ask how her balletclass was, she reply’s: “O, I don’t know, I forgot. It’s a secret.” The next day she happily comes to me asking if I want to see how she can dance like a flower. Secrets… they last for a day with girls this age.🙂

Leave a Reply

Archives

Categories

