Blondie – Heart of Glass

Ik heb gisteren mezelf getrakteerd op een uitgebreid bezoek aan de kapper. Wat kun je daar van opknappen zeg.🙂 Ik ben eindelijk weer van m’n uitgroei-van-een maand-of-vijf verlost. Helaas heb ik tijdens de knipbeurt wel mijn nieuw verworven krullen in moeten leveren en kreeg ik mijn vertrouwde steile lokken weer terug. Maar je hoort me niet klagen: ik ben blij met elke haar die ik heb. En voorlopig ben ik weer een blondie.

Yesterday I treated myself to an extended visit to the hairdresser. It almost felt like visiting a spa. After five months I finally had my hair coloured again, which was quite nessecary. Unfortunately I lost my newly required curls during the haircut and I left the hairdressers with the straight locks I used to have. But I don’t complain, I’m happy with every hair on my head. And for now I am again a blondie.

Leave a Reply

Archives

Categories

