The Black Eyed Peas – Hey Mama

Mijn oudste dochter is al weken bezig met Moederdag. Op school werd er hard gewerkt aan een verrassing. Het is zelfs zo erg geweest dat er een bordje bij de klas hing: verboden toegang voor moeders! Inmiddels ligt het cadeautje al een tijd keurig verstopt achter het gordijn. En mijn dochter kan niet wachten om het aan me te geven. Ze is er zo vol van, dat ze het er steeds weer over heeft. ‘Wat denk je dat het is? Het is heel handig!’ Ik roep dan dat ik denk dat het een veter is. Handig toch? Maar nee, dat is het beslist niet. Gisteravond zei ze: zal ik zeggen wat het is? Ik riep nog ‘nee!’, maar ik was te laat. ‘Een poes met spinnen in zijn hand!’ klonk het vervolgens. Was ik er toch mooi in getrapt… Fijne Moederdag!

My oldest daughter had been looking forward to mothersday for weeks. At school she was working on a surprise, which now is perfectly hidden behind the curtains… She likes it so much that she keeps on talking about it. ‘What do you think you will get? It’s something very handy.’ I usually answer that I think it’s a lace or something stupid like that. But no, she assures me that it’s certainly not a lace. Last night she really, really wanted to tell me. I said ‘no!’, but I was too late. Before I could stop her she said: ‘It’s a kitten with spiders in it’s hand.’ ??? Yep, she fooled me. Happy mothersday!

Leave a Reply

Archives

Categories

