Raad eens hoeveel ik van je houd

Mijn oudste dochter heeft de behoefte om de liefde die ze voelt uit te drukken in hoeveelheden. Tot voor kort was dat in getallen. Dan kreeg je dit: “Mama, ik houd 48, 32, 180, 26, 1000, 1000, 1000 van je.” Tegenwoordig heeft ze de getallen een beetje losgelaten en is ze overgestapt op plaatsen. Dat klinkt als volgt: “Ik houd van je tot de maan en de sterren en de Filipijnen en Brummen en weer naar de maan en terug naar de Filipijnen en dan nog een keer. Zó veel.” Ik ben een geluksvogel! Daarom vandaag To the Moon and Back van Savage Garden.

My oldest daughter wants to define how much she loves me. Untill a few weeks ago she used numbers to express herself. Which sounded like this: “Mum, I love you 48, 32, 180, 26, 1000, 1000, 1000.” Lately she prefers places instead of numbers. That sounds like: “I love you to the moon and stars and the Philippines, Brummen, back to the moon and the Philippines and then once again. That much.” I’m a very lucky mum. Therefor I choose To the Moon and Back by Savage Garden.

Leave a Reply

Archives

Categories

