Swingen in de OK

Vandaag was het zo ver: de aller, aller, aller laatste stap van mijn behandeling: de portacath werd weggehaald. Het afgelopen jaar heeft ie me enorm geholpen, maar ik heb ook een pesthekel aan het ding gehad. De portacath werd onder lokale verdoving verwijderd. Dat had als prettige bijkomstigheid dat ik zomaar naar Lenny Kravitz lag te luisteren, terwijl de chirurg aan het werk was. Niet slecht, toch?

Today the grand finale of my hospital-adventure took place: the removal of my portacath. The past year it’s really helped me, but I hated it as well. I choose to have local anasthesia. Luckily the surgeon wanted to listen to the radio while he was at work. So while he was taking out the portacath, I was listening to Lenny Kravitz. Not bad at all!

Leave a Reply

Archives

Categories

