Het is tijd om mijn droom waar te maken

Ken je dat? Dat je van die dromen hebt die al een tijd in de koelkast staan, omdat het er nog niet de tijd voor is? Die van mij staat er al een jaar of 15 als het niet langer is. Ik wil dolgraag een kinderboek schrijven. Een paar weken geleden heb ik besloten dat die droom lang genoeg in de wacht heeft gestaan. Ik heb een verhaal geschreven en vandaag ben ik samen met een vriendin aan de tekeningen begonnen. Best lastig als je geen enkele ervaring met illustraties hebt, maar we gaan het doen. En het wordt zó leuk! Deze droom ga ik waarmaken. Als het aan mij ligt, dit jaar nog.
Mijn favoriete liedje van vandaag is Dreams van Gabrielle.

Dreams… I´ve got one that´s been on hold for 15 years already. All this time I felt like I wasn´t ready to make that dream come true. I would love to write a childrens book. A few weeks ago I decided that it´s time to make this dream come true. I´ve immediately written a story and today I started working on the illustrations with a friend of mine. It´s not easy. Not easy at all. But it will be great once it´s finished. I will make this dream come true. This year.
Today the perfect song is Dreams by Gabrielle.

Leave a Reply

Archives

Categories

