De beste plaat start als ik parkeer

Ik tref het regelmatig dat ik een hele autorit naar de radio zit te luisteren, zonder dat er een nummer voorbij komt waar ik het warm van krijg. Tot ik op de plaats van bestemming ben uiteraard, want net op het moment dat ik wil parkeren, begint juist een geweldige plaat. Vaak blijf ik dan nog een paar minuutjes zitten om te luisteren. Vandaag had ik weer: net toen ik de auto voor de deur parkeerde, begon I Was Made For Loving You van Kiss. Zo’n leuk nummer. En omdat ik dit keer niet kon blijven zitten, vind ik het een prima moment om Kiss op m’n blog te zetten. Bij deze.

Doesn’t it drive you crazy? I can drive in my car listening to the radio without hearing one song that grabs me. That is… untill I park the car. Somehow it seems to be the perfect time to start a great song. Mostly I stay in the car untill the song is finished. Today I was about to park the car at home when I Was Made For Loving You by Kiss started. I really like that song. This time I couldn’t stay in the car, so I decided to put it on my blog. Enjoy!

Leave a Reply

Archives

Categories

