Super trots op die kleine meid van mij

Mijn oudste dochter zit inmiddels een jaar op zwemles. Sinds kort mag ze ook in het diepe zwemmen. Een van de uitdagingen daar is ‘door het gat zwemmen’. Twee weken geleden kwam ze klagend naar de kleedkamer lopen. Het lukt haar maar niet om naar de beneden te zwemmen zei ze. Dus dat gat… het wilde maar niet. Ik vond het eerlijk gezegd goed nieuws: ik heb liever dat ze blijft drijven. Maar als we willen dat ze haar diploma haalt, zal ze toch ook ‘naar beneden’ moeten. De afgelopen twee weekenden zijn we gaan oefenen. Met resultaat, want vandaag kon ze aan de badmeester laten zien dat ze door het diepe gat kan! En hoewel er ontelbaar veel kinderen zijn die dat ook kunnen, ben ik toch super trots op die kleine meid van mij. Ze kan door het gat!
Vandaag ligt mijn keuze voor de hand: Every Little Thing She Does Is Magic van The Police.

My oldest daughter (5) is getting swimming lessons since a year. Lately she moved on to the deep part of the swimming pool. One of the challenges there is to swim through a hole, under water. Two weeks ago she returned to the dressingroom, complaining, because she didn’t succeed to swim downwards. So that hole was unreachable for her. I was quite happy to hear that: I’d rather have het drifting. But if she wants to get her diploma, she has to learn to swim downwards. We decided to practise and play with her in the pool on sundaymorning. As a result she could show the swimming master that she can swim through the deepest hole today. And although numerous kids do, I feel so proud that my little girl just did it!
Today I choose Every Little Thing She Does Is Magic by The Police

Leave a Reply

Archives

Categories

