De magie van The Stones

The Rolling Stones… er hangt magie om die band. Als ze in Nederland aankomen met het vliegtuig wordt het gemeld in het nieuws. Bezoekt een van de bandleden Valkenburg… weer nieuws. Ik heb zelfs op een van de grote nieuwswebsites een artikel gezien waarin groots werd gebracht dat meerdere bandleden het terras van het hotel waarin ze verblijven hebben betreden. Ik vind het zot, en tegelijkertijd snap ik het. Wat een geweldige band en wat een feest dat ze nog steeds optreden. Vanavond ben ik er niet bij op Pinkpop, maar in gedachten geniet ik mee.

The Rolling Stones… something magical happens when they are around. When their airplane arrives in the Netherlands, it will be mentioned on the news. When one of the bandmembers visits a small place near their hotel, it’s news again. I even notices an article on one of the big newssites about some of the Stones who entered the terrace of the hotel where they stay. It’s crazy. But I understand it as well. What a great band and how wonderful that they’re still performing live. This evening I won’t be there at Pinkpop, but I’ll do the Harlem Shuffle at home!

Leave a Reply

Archives

Categories

