Donder en bliksem met Ed Kowalczyk

De weergoden mogen dan donder en bliksem op het programma hebben: ik heb vanavond een feestje en geen hagelsteen zo groot als een tennisbal zal me tegenhouden. Al spoel ik er naartoe, over een paar uur sta ik in de Melkweg in Amsterdam te genieten van Ed Kowalczyk die alle (of in elk geval veel) nummers van het meest succesvolle album van Live gaat spelen: Throwing Copper. Ik vind het nog altijd jammer dat de band met mot uit elkaar is gegaan, maar met alleen Ed komen we een heel eind. Vandaag dus een beetje voor Ed en een beetje voor de weergoden: Lightning Crashes van Live.

So the weather gods are forecasting thunderstorms and lightning: I’m having a party tonight and nothing is gonna stop me. This evening Ed Kowalczyk will perform Throwing Copper (the most succesful album by Live) in a small venue in Amsterdam. I still think it’s a shame the band split up. But in a bad situation, Ed performing live is good enough. So today a bit for Ed and for the weather gods: Lightning Crashes by Live.

Leave a Reply

Archives

Categories

