Robin vliegt

Oké, oké, ik ben dan wel geen voetbalfan, maar dat eerste doelpunt gisteren van meneer Van Persie was echt beeldschoon. Zelfs als ik géén bal zou hoeven raken, zou ik zo’n sprong niet kunnen maken zonder met allerlei ingewikkelde botbreuken in het ziekenhuis te belanden. En dankzij die pracht-sprong, zit ik nu de hele dag al met een nummer van R Kelly in mijn hoofd. I Believe I Can Fly. Nou ja, ik niet dus, maar Robin wel.

Allright, I’m not a soccer-fan, but the goal of mister Van Persie last night was absolutely stunning. Even if I didn’t have to hit a ball, I’m not able to make a jump like that without ending up at the hospital with all sorts of complicated fractures. And thanks to that beautiful jump, I’m stuck with a R Kelly song in my head. I Believe i Can Fly. Well, I don’t, but Robin obviously does!

Leave a Reply

Archives

Categories

