Ik heb een date met Pearl Jam

Jaaaaaaaaaa!!! Eindelijk is het zo ver. Vanavond om 20 uur sta ik in de Ziggo Dome, omdat een van ‘s werelds geweldigste bands daar ook is: Pearl Jam! Ik kijk er al maanden naar uit. Afgelopen jaar brachten ze hun nieuwste cd Lightning Bold uit. Ze hadden er geen betere timing voor kunnen hebben. Ik zat middenin de strijd van m’n leven en elke keer dat ik naar het ziekenhuis reed, draaide ik deze plaat. Vooral Sirens grijpt me naar de keel. Dat wordt dus huilen en enorm genieten vanavond. En hard duimen dat ze naast Sirens (en heel veel andere topnummers) ook Porch spelen. Anders weiger ik aan het eind van de avond naar huis te gaan.

I am the happiest girl on earth. This evening I will be at the Ziggo Dome in Amsterdam because one of the greatest bands in the world will be there as well: Pearl Jam! Last year they released their latest album Lightning Bold at the perfect moment for me. I was in the middle of the battle of my life and everytime I drove to the hospital I listened to this album. Especially Sirens really gets to me. When they play that this evening, I’ll surely be in tears. Hopefully they’ll perform Porch as well. To me a Pearl Jam show is not complete without it. I hope you’ll like it too.

Leave a Reply

Archives

Categories

