Ik zweef nog steeds

Ik heb er een gewoonte van gemaakt om een beetje afwisseling in de muziek te brengen die ik op dit blog plaats. Niet al te vaak dezelfde band, dus. Maar na het geweldige concert dat Pearl Jam gisteravond in de Ziggo Dome gaf, kan ik vandaag echt onmogelijk aan andere muziek denken. Dus bij hoge uitzondering, twee dagen achter elkaar Pearl Jam. Ik vond op youtube een opname van gisteravond. En het nummer Given to Fly leek me wel zo toepasselijk, aangezien ik nog steeds zweef.

I usually try to vary the music on this blog. So chosing a band two days in a row is impossible to me. But after last nights Pearl Jam show in Amsterdam, it’s impossible for me to think of any other band. So by exception, one more Pearl Jam song today. I found a recording of last night on youtube. Given to Fly seems very suitable to me, since I’m still flying.

Leave a Reply

Archives

Categories

