Een portie geduld alstublieft

Geduld. En dan vooral geduld met mezelf. Met mijn lijf. Ik kom het ernstig te kort. En dan krijg ik zo’n conflict tussen mijn verstand -dat zegt dat ik al ongelooflijk veel kan na alles wat er het afgelopen jaar is gebeurd- en mijn gevoel -dat nu graag op volle kracht vooruit zou willen gaan zónder de beperkingen die ik nog voel. Vermoeiend, frustrerend en zonde van mijn energie. Maar ik zal het er nog even mee moeten doen. Met de beperkingen en de frustraties. Vandaag dus Patience van GN’R. Misschien dat het helpt.😉

Patience… Especially patience when it comes to myself and my body. I have an absolute lack of it. The result of that is that my brain tells me it’s a miracle that I can already do the things that I do after last years ordeal, but my emotions want to go full speed ahead WITHOUT the restrictions that I have. Tiresome, frustrating and a waste of energy. But I’ll have to deal with it. With the restrictions and the frustrations. So today: Patience by GN’R. Who knows, it might help.😉

Leave a Reply

Archives

Categories

