Verrassing in het weiland

Ik had vandaag een wonderlijke ervaring toen ik vanaf mijn werk naar huis reed. Vanuit het niets besloot ik een andere weg te kiezen. Terwijl ik het deed, en er geen weg terug meer was, bedacht ik me wat een zinloze actie dit was. Deze weg zou me slechts meer tijd kosten en niks opleveren. Tot ik de bocht uit kwam… Zie ik ineens drie olifanten in het weiland staan. OLIFANTEN! Echt. En daarachter nog wat kamelen. Blijkt Circus Renz International in Nieuw Vennep te zijn neergestreken. Het was zo’n geweldig gezicht, dat ik ineens heel blij was met mijn impulsieve actie.
Vandaag kies ik voor Christina’s Aguilera’s mooie Hurt vanwege de prachtige circus-clip.

This afternoon I had the most wonderful experience. While I was driving home from work, I decided to choose a different road. While I was doing so, I started to regret my choice. It would take me longer to get home and I wouldn’t gain anything from it. Untill I drove around the corner… All of a sudden I saw three elephants in the meadow. ELEPHANTS! For real. And camels as well. It turns out Circus Renz International puts up it’s tents near the place where I live. It was such a surprising and great view, that I was immediately very happy with my impulsive action.
Today I choose Christina Aguilera’s song Hurt, because of the beautiful circus-video.

One response to “Verrassing in het weiland

Leave a Reply

Archives

Categories

