Gezocht: lesje loslaten

Ik heb graag de touwtjes in handen. Word er onrustig van als er beslissingen worden genomen waar ik geen enkele invloed op heb, maar die wél mij of mijn gezin aangaan. Vooral als ik het niet zie zitten. Afgelopen week betrapte ik me er ook op dat ik de controle wil houden als er iets positiefs gebeurd. Zo blijkt mijn oudste ineens als een speer te gaan bij de zwemles. Ze mag aanstaande woensdag proefzwemmen en dan komt het afzwemmen heeeeel dichtbij. Fantastisch! Alleen is dat afzwemmen op een dag dat we écht niet kunnen. Je snapt: deze controlefreak heeft inmiddels al gebeld naar het zwembad om te vragen hoe we dat kunnen oplossen. Dat is nogal vooruit lopen op de zaken, want voor hetzelfde geld wordt ze niet goed genoeg bevonden bij het proefzwemmen. Pfff…. ik word soms zo moe van mezelf…

Leave a Reply

Archives

Categories

