Pfieuw. Blij dat ik geen vlieg ben

Mijn oudste dochter (5) heeft af en toe een diepzinnig moment. Zo ook vanavond tijdens het eten. Ineens klonk het: “Ik ben blij dat ik een kindje ben en niet een vlieg. Anders zou ik maar doodgeslagen worden.” Eh ja…
Maar die vlieg… ineens moest ik denken aan een bandje dat ik in een ver verleden interviewde; The Fly’s. Een Amerikaans net-geen-grunge band. Leuk bandje, maar hier in Nederland is het nooit wat geworden. En ook in thuisland Amerika zijn ze niet verder gekomen dan één hit. Geloof het of niet: ik heb hun cd hier in de kast staan, maar kon me tot vijf minuten geleden hun ‘hit’ Got you where I want you ook niet meer herinneren. Hier is ie, vandaag, omdat mijn dochter een meisje is en geen vlieg.🙂

My oldest daughter (5) had a very profound comment this evening while we had dinner. Out of the blue she said: “I’m glad I’m a girl and not a fly. If I was a fly I would be smashed.” Well… what can you say?
Her comment made me think of a band I interviewed a very, very long time ago: The Fly’s. I liked that band, but they didn’t get succesful in the Netherlands. I do have their album, but I didn’t remember their only ‘hit’ Got you where I want you. Time for a little refreshment. So today, because my daughter is a girl and not a fly, The Fly’s.

Leave a Reply

Archives

Categories

