Sorry dat ik zo mijn best heb gedaan…

Mijn oudste dochter moest afgelopen week proefzwemmen. Mocht dat goed gaan, dan zou ze af mogen zwemmen voor haar A-diploma. Ze had een herkansing nodig, maar díe ging goed en nu mag ze over twee dagen afzwemmen. Fantastisch!
Om de vaart erin te houden, mocht ze vanmiddag al aan de lessen voor het B-diploma beginnen. De afspraak die ze eigenlijk met een schoolvriendje had, moest helaas worden afgezegd. Toen ik haar vandaag uit school op kwam halen, hoorde ik haar nog net zeggen: ‘Sorry, dat ik zo mijn best heb gedaan met zwemmen!’ Helaas kon ik niet meer horen of haar spijtbetuiging werd geaccepteerd, maar zeg nou zelf: met zo’n excuus is alles toch meteen vergeven en vergeten?

My oldest daughter (5) is having swimming lessons to get her first swimming-certificate. Last week she had to do a test and next wednesday she can do the actual swimming exam. Because she wants to get the second certificate as well, she immediately started to practice today. Unfortunately the consequence was that she had to skip a date with one of her friends from school. When I arrived at school to pick her up this afternoon, I overheard her saying to her friend:’I’m sorry I swam so well.’ I couldn’t hear if her apology was accepted, but if it was up to me all would be forgiven and forgotten.🙂

Leave a Reply

Archives

Categories

