Ik ga het doen: een jaren 80 top 10

Ik twijfel al een tijdje over het volgende. Er zijn zó veel artiesten uit de jaren tachtig die ik erg leuk vind, waarom niet een keer een top 10 van mijn favorieten uit de eighties? De twijfel is: is dat niet saai? En moet ik mijn liedje van de dag niet volledig af laten hangen van de dag zelf? Antwoord op beide vragen: nee. Saai wordt het vast niet. En als er de komende tien dagen echt iets gebeurt waardoor mijn top 10 volkomen misplaatst is, kan ik altijd ingrijpen. Dus bij deze: mijn nummer 10: David Bowie en Tina Turner met Tonight. (Heb ik mooi al twee muziekgoden in één keer te pakken.)

I’ve been thinking about making a top 10 of my favorite songs of the eighties for quite a while now. And today I decided to do it. So for the next ten days, the eighties rule. Today I start with my personal number 10: David Bowie & Tina Turner – Tonight.

Leave a Reply

Archives

Categories

