De stoerste vrouw in de muziek (7)

In 1977 werd ze ontdekt tijdens een talentenjacht in New York, maar pas in de jaren tachtig ging ze echt sky high.Ik vond haar veruit de stoerste vrouw in de muziek: Pat Benatar. Zei ik stoer? Bij nader inzien is dat nog een understatement. Na het zien van Love is a Battlefield kon ik me levendig voorstellen dat menig man bang voor haar zou zijn. Vandaag is zij mijn nummer 7.

She was scouted at a talent show in New York in 1977. But it wasn’t until the eighties that her carier went sky high. I thought the was the toughest lady in showbiz: Pat Benatar. Dit I say tough? That is even an understatement. After I saw Love is a Battlefield I could clearly imagine that many men would fear her. Today she is my favorite number 7.

Leave a Reply

Archives

Categories

