Mijn favoriete vakvrouw (3)

Ik vond alles fantastisch: haar haar, haar make-up, haar kleding, de danspasjes… Ze was het helemaal. En op een dag zou ik minstens zoveel zelfvertrouwen hebben als zij. Madonna, ik vond haar meer dan geweldig. En nog. In mijn ogen is er tot op de dag van vandaag geen zangeres die de carrière van Madonna overstijgt. Een vakvrouw. Vandaag met mijn favoriet van vroeger op nummer 3: Dress You Up.

I thought everything about her was fantastic: her hair, her make-up, her clothes, her dances… She had it all. And I dreamed of being like her one day when I was older. Madonna, to me she was great. And she still is. I think there is no singer with a more impressive carrier than Madonna. Today features my favorite song from the early days: Dress You Up.

Leave a Reply

Archives

Categories

