100% verkocht (2)

Verliefd. Volkomen verliefd. Vanaf het moment dat de clip van You Give Love A Bad Name voor het eerst op tv voorbij kwam, was ik verkocht. Sindsdien heb ik veel, heel veel concerten van Bon Jovi bezocht. Ik zat ’s ochtends om 9 uur voor het hek, reisde het hele land door. Speelden ze twee keer, dan was ik er twee keer bij. Moest ik voor een solo-concert naar Parijs, dan was ik in Parijs. Wat een geweldige tijd was dat. De laatste keer dat ik ze zag, was ik hoog zwanger van mijn oudste dochter. De keer daarop dat ze Nederland bezochten, kon echt niet. Ik geloof dat ik zo ongeveer uitgerekend was op de dag dat ze speelden. Dat ging wat te ver. Hoewel ik de laatste jaren niet erg onder de indruk ben van de albums die ze uitbrengen, is een concert nog steeds een aanrader. Gegarandeerd feest. Mijn nummer 2 uit de jaren 80!

From the first time I saw You Give Love a Bad Name on I was absolutely smitten with Bon Jovi. I attended many shows from then on. When they played I would be at the venue at 9 in the morning. I traveled all over the country for their shows. Did they plan two shows in a row, I would be at both. Did Jon a solo-concert in Paris, I would go to Paris. It was an amazing time.
I’m not a huge fan of their latest albums, but seeing a Bon Jovi-show I would recommend to everyone. It’s a huge party. And my number 2 from the eighties.

Leave a Reply

Archives

Categories

