Veel te kort zo’n top 10 (1)

Zucht… ik moet zeggen, zo’n top 10 is misschien toch niet zo’n goed plan geweest. Er zijn zoveel bands en artiesten die ik ook geweldig vind, maar die ik niet meer in de top 10 kon proppen. Queen, Simply Red, Doe Maar, Prince, the Police… gelukkig is dit slechts de laatste dag van de top 10 en niet de laatste dag van mijn blog. Vandaag dan de nummer 1 van de jaren tachtig. Het voelde bijna als een verplichting. Je kunt niet om hem heen. En eigenlijk wil ik dat ook niet. Vandaag op 1: Michael Jackson met Smooth Criminal (omdat ik serieus op mijn slaapkamer heb staan oefenen om zo schuin naar voren te hangen…)

Hereby I officialy announce that I dislike top 10’s. There is simply not enough room for all the bands and artists that I like. I miss Queen, Simply Red, Doe Maar, Prince, The Police… fortunately this is only the last day of this top 10 and not the last day of this blog. So now it’s time for the number 1 of my eighties favorites. It almost feels like an obligation. You cannot make a top 10 without the king of pop. Today at 1: Michael Jackson – Smooth Criminal (because I once seriously tried to lean forewards like that…)

One response to “Veel te kort zo’n top 10 (1)

  1. pbutter

    Jammer dat dit op 1staat,goed gedanst maar slecht gezongen.

    Maar ja ieder zijn smaak

    Xxpap

Leave a Reply

Archives

Categories

