Zag ik dáár nou zo tegenop?

Er zijn van die dagen waarvan je vooraf al weet dat ze te vol zitten. Ik kan daar als een berg tegenop zien. Vandaag was zo’n dag. Eerste schooldag, dus twee hyperdepiepermeiden naar school brengen, snel door naar mijn werk, daar meer willen doen dan eigenlijk mogelijk is binnen de tijd dat ik er ben, vervolgens weer in de auto op weg naar de oedeemtherapeut, boodschappen halen, naar huis, even de tijd nemen om de verhalen van de dames te horen, eten maken en vervolgens gaan sporten. En toch… Vandaag pakte die propvolle dag verrassend leuk uit. Mijn oudste zat vanochtend te stralen achter haar eigen tafeltje, want dat heb je als je naar groep drie mag. Mijn jongste vond het vanochtend weliswaar allemaal nog erg spannend, maar kwam vanmiddag uit school alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Op mijn werk is het wèl gelukt. De therapeut was tevreden. En vanavond heb ik heerlijk, maar dan ook echt HEERLIJK gedanst op dit liedje. Topdag!

Leave a Reply

Archives

Categories

