Excuses voor de dames van Eternal

Ik heb momenteel last van opruimwoede. Alles moet anders en er moet vooral heel veel weg. Vandaag ging ik een van de kasten op zolder te lijf. Ik heb eindelijk afscheid kunnen nemen van een enorme stapel video- en casstettebandjes die daar al een jaar of zeven stof lagen te happen. En ik kwam een agenda tegen uit 1999. Dit weekend 15 jaar geleden zat ik in Londen voor een interview met Eternal. Met mijn agenda in m’n hand herinnerde ik me direct de stress weer. Stress, omdat de micro cassettebandjes waarop ik het interview zou opnemen, keurig op de eettafel thuis waren blijven liggen. En die waren nou net niet zo makkelijk te verkrijgen in Londen. Toen ik vlak voor mijn interview mijn probleem aan ren collega-journalist voorlegde, bood ze me meteen haar recorder (voor normaal formaat cassettes) aan. Nu had ik alleen nog een bandje nodig. En het enige bandje dat ik voorhanden had was het exemplaar met het splinternieuwe, nog niet uitgebrachte album van Eternal zelf. Het was natuurlijk een doodzonde, maar ik heb het bandje afgeplakt en mijn interview over de gloednieuwe tracks van de groep opgenomen. Met mijn hart in mijn keel, want het mocht natuurlijk niet ontdekt worden. Bij deze alsnog mijn excuses dames.

Leave a Reply

Archives

Categories

