Mag ik even onredelijk schreeuwen?

Vandaag had ik alle reden om me gelukkig te voelen. En ik voelde het ook. Tot vanavond kwart voor zeven. Ineens kwam de donderwolk, die me het afgelopen jaar achterna zat, om de hoek kijken. Reden: ik kon het juiste shirt niet vinden om aan te trekken naar ballet. Dat is niet alleen pech voor mijn ijdele kant, het is sinds de operatie, zeker bij zo’n les als vanavond, belangrijk dat m’n shirt goed zit. Ik wil niet bezig zijn met mijn lijf, maar met dansen. Hoe dan ook, dat shirt was er niet, ik realiseerde me eens te meer wat me is overkomen en vertrok al in mineur naar de dansschool. Om het geheel af te maken, deden we een choreo waarbij we even lekker in ons gevoel mochten gaan zitten. Pffff…. Misère al om. Dan heb ik alleen nog maar zin om totaal onredelijk te gaan schreeuwen en schoppen. Gelukkig snapt Madonna dat volkomen. What it feels like for a girl. Heb ik me toch kunnen afreageren.

Leave a Reply

Archives

Categories

