Mooie avond bij The Common Linnets

Soms gaat een avond waarvan je al verwacht dat die leuk wordt, ineens van leuk, via geweldig, naar heel bijzonder, zonder dat je er zelf iets voor doet. Gisteravond was zo’n avond. Dat het leuk zou worden stond vast: ik nam manlief voor het eerst van zijn leven mee naar een concert in Paradiso. Daar zouden The Common Linnets spelen, een band die ik meer en meer ben gaan waarderen. Tot zover, het ‘leuk’ gedeelte. Het ‘geweldig’ kwam, toen het concert ook echt goed was. En dat gouden randje was er op het moment dat ik tussen alle mensen in de zaal, na dertien jaar, een lieve oud-collega van mij terug zag. Voor mij een avond om nooit meer te vergeten. Heerlijk. Om nog even na te genieten, kies ik vandaag Give Me A Reason van The Common Linnets.

Sometimes what’s supposed to be a nice evening, turns into a great evening and ends up being a fantastic one, without having to do anything for it to happen. Last night was a night like that. I went to Amsterdam with my husband, to visit a show by The Common Linnets, a band that has grown on me the past couple of months. That was the ‘nice’ part. The ‘great’ part came when the show turned out to be really good.The evening got a golden touch when, after 13 years, I noticed a ex-colleague of mine in the audience. It was like everything was right last night. An evening to never forget. Today I cannot get Give Me A Reason by The Common Linnets out of my head.

Leave a Reply

Archives

Categories

