Dans je mee?

22 april, voor mij een beladen dag. Vandaag twee jaar geleden ontdekte ik dat ik ernstig ziek was. Horror. Wat volgde was een jaar vol ziekenhuis bezoekjes. Maar uiteindelijk volgde er ook een briljant resultaat.

Precies één jaar geleden heb ik de hele dag, of eigenlijk de hele week lopen huilen, puur doordat ik besefte wat er allemaal was gebeurd en vóóral ook hoeveel geluk ik heb gehad.

22 april 2015 wil ik niet laten overschaduwen door verdriet en angst van toen. Ik heb besloten dat ik de ballast van deze dag achter me laat. Laat dit maar een dag zijn om het leven te vieren, tenslotte heb ik nog een jaar of 50 te gaan! (Ja, ik heb grootse plannen.)

Ik ben de dag begonnen met een heerlijk nummer van Kiesza: Hideaway. Voor de liefhebbers: dansen mag! Ik ga op jacht naar een tompouce. Even voorproeven voor koningsdag.😉

One response to “Dans je mee?

  1. Poeh, 2 jaar geleden alweer. Het lijkt nog maar zo kort geleden. En gelukkig ook weer niet. Ik dans met je mee Mo!

Leave a Reply

Archives

Categories

