Volle maan op vrijdag de 13e

Vrijdag de 13e én volle maan. Ik ben niet erg bijgelovig, maar dit klinkt toch best spannend. Vooral omdat deze combinatie pas weer in 2049 voorkomt. Toch ben ik de dag vrij probleemloos doorgekomen. Niet helemaal zonder kleerscheuren, mijn superlieve nichtje heeft het vanavond voor elkaar gekregen om me twee keer volledig onder te spugen, maar als dit de bad luck van vandaag is, teken ik ervoor. Creedence Clearwater Revival zag het in elk geval een stuk somberder in met Bad Moon Rising. 🙂

Friday 13th and a full moon. A rare combination which sounds like a good reason to freak out. Especially because the next time we’ll have this combination will not be untill 2049. But to be honest, I haven’t experienced much bad luck today. Certainly not as much as Creedence Clearwater Revival sang about in Bad Moon Rising.

Leave a comment

Archives

Categories